En af byens mest markante bygninger har fået sin skæbne afgjort. Arbejdsgruppen IGENLIV, der har kæmpet for at skabe nyt liv i den gamle svømmehalsbygning, har nemlig kastet badehåndklædet i ringen og sagt tak for kampen - og dermed er der kun én vej tilbage.
Nu er det afgjort: Svømmehal skal rives ned
Arbejdsgruppen til bevarelse af byens gamle svømmehal er løbet tør for tid. Dermed er bygningens skæbne blevet afgjort.