Det er en markant bygning opført i 1968-69 og tegnet af arkitekten Birger Nordsted-Jørgensen. Den bliver betegnet som hans svendestykke. Alligevel tyder alt på, at den nu skal rives ned.
Svømmehal står til nedrivning
Borgmester har svært ved at se anden mulighed end nedrivning allerede næste år.