Jette Juul (DF) bliver formand for Ældre, social og sundhedsudvalget i den nye kommunalbestyrelse i Hillerød efter nytår. Hun vil starte med at stille en masse spørgsmål og lære området godt at kende. Og så er der særligt ét område, hun er nysgerrig på.
Jette skal stå i spidsen for ældre, social og sundhed: - Som at starte et nyt job
Jette Juul (DF) skal være formand for Ældre, social og sundhedsudvalget, og hun ser det som at starte et nyt job.