Endnu et år opnåede Vig Festival et millionoverskud takket være udsolgt i billetter og gæsternes flittige handel i barer og boder, hvor der var rekordomsætning. Overskuddet kanaliseres ud i foreningslivet. Det kunne den afgående formand Lars Gjerlufsen fortælle om på fredagens generalforsamling.
Enestående succes - festival med nyt millionoverskud
Vig Festival får millionoverskud efter sommerens festival og sender igen de mange penge ud i foreningslivet.