Festivalformand stopper efter fem fede år - nu gælder det et andet arbejdsområde

Bestyrelsesformand Lars Gjerlufsen træder tilbage efter fem succesfulde år med Vig Festival.

Vig Festivals formand Lars Gjerlufsen træder tilbage efter fem år med succes på posten.

Vig Festivals formand Lars Gjerlufsen træder tilbage efter fem år med succes på posten.

Foto: Stefan Andreasen

Efter fem år på posten har Lars Gjerlufsen, bestyrelsesformand for Vig Festival, Odsherreds største kulturbegivenhed, valgt at træde tilbage på fredagens generalforsamling. Han efterlader den kommende formand en velsmurt musikmaskine, der år efter år har givet million-overskud og solide donationer til det lokale foreningsliv. 

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...