Efter fem år på posten har Lars Gjerlufsen, bestyrelsesformand for Vig Festival, Odsherreds største kulturbegivenhed, valgt at træde tilbage på fredagens generalforsamling. Han efterlader den kommende formand en velsmurt musikmaskine, der år efter år har givet million-overskud og solide donationer til det lokale foreningsliv.
Festivalformand stopper efter fem fede år - nu gælder det et andet arbejdsområde
Bestyrelsesformand Lars Gjerlufsen træder tilbage efter fem succesfulde år med Vig Festival.