Lokale i Slagelse begejstrede: - Det har vi virkelig savnet

Udsigten til, at Føtex kommer til Vestsjællandscentret, er faldet i godt jord hos de lokale. 

Karmela Mijic er en af de kunder, der reglmæssigt kommer i Vestsjællandscentret. Hun har ligesom mange andre savnet en dagligvarebutik i centret.

Karmela Mijic er en af de kunder, der reglmæssigt kommer i Vestsjællandscentret. Hun har ligesom mange andre savnet en dagligvarebutik i centret.

Foto: Alexia Junker

Tidligere på fredagen blev det offentliggjort, at der til næste år åbner en ny Føtex i Vestsjællandscentret. En nyhed, der falder i god jord hos de lokale i Slagelse, som har manglet en dagligvarebutik i centret. Derfor er Vestsjællandscentret også glade for endelig at kunne få lov at dele, hvad der skal ske med de tomme lokaler.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...