Tidligere på fredagen blev det offentliggjort, at der til næste år åbner en ny Føtex i Vestsjællandscentret. En nyhed, der falder i god jord hos de lokale i Slagelse, som har manglet en dagligvarebutik i centret. Derfor er Vestsjællandscentret også glade for endelig at kunne få lov at dele, hvad der skal ske med de tomme lokaler.
Lokale i Slagelse begejstrede: - Det har vi virkelig savnet
Udsigten til, at Føtex kommer til Vestsjællandscentret, er faldet i godt jord hos de lokale.