Der har længe været spekuleret i, hvem der skulle overtage lokalerne efter Kvickly, da de i foråret meldte ud, at de flyttede ud af Vestsjællandscentret. Nu er ventetiden slut. Fredag skriver Salling Group i en pressemeddelelse, at de er glade for at kunne meddele, at de kommer til at overtage de ledige lokaler og for første gang nogensinde bringer Føtex til Slagelse.
Kvickly lukkede: De overtager lokalerne i VestsjællandsCentret
Salling Group åbner stort nyt varehus i Vestsjællandscentret.