Skole ramt af rotteangreb: - Heldigvis har vejret været godt

Skolen har siden midten af august været ramt af problemer i den ene sfo, efter personalet opdagede tegn på rotter.

Skole har været ramt af rotteangreb siden 13. august.

Skole har været ramt af rotteangreb siden 13. august.

Foto: Povl Arne Petersen

- Sådan et hul kommer ikke af sig selv. Det var, hvad skoleleder Flemming Waldemar Johansen instinktivt tænkte, da han 13. august blev orienteret om en lækage fra en opvaskemaskine og hurtigt kunne erfare, at der var tale om uindbudte gæster i skolens ene sfo.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...