Svar til debatindlæg om almene boliger - fakta og nuancer mangler

- Hvis vi i Køge Kommune skal kunne tage hånd om de mest sårbare borgere, kræver det en boligpolitik, der hænger sammen – både økonomisk og socialt, skriver Mette Wigand Bode (V).

- Hvis vi i Køge Kommune skal kunne tage hånd om de mest sårbare borgere, kræver det en boligpolitik, der hænger sammen – både økonomisk og socialt, skriver Mette Wigand Bode (V).

Foto: Thomas Olsen

I Venstre ønsker vi at tage ansvar for alle borgere i Køge Kommune. Det handler om os alle – uanset hvor vi bor eller hvilken livssituation, vi befinder os i. Desværre får man ikke det indtryk, når man læser Socialdemokratiets seneste indlæg i debatten om almene boliger.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...