I Venstre ønsker vi at tage ansvar for alle borgere i Køge Kommune. Det handler om os alle – uanset hvor vi bor eller hvilken livssituation, vi befinder os i. Desværre får man ikke det indtryk, når man læser Socialdemokratiets seneste indlæg i debatten om almene boliger.
Svar til debatindlæg om almene boliger - fakta og nuancer mangler