Først mente Venstre, at den ene halvdel af borgerne i Køge Kommune stod i vejen for en bedre fremtid for den anden. Nemlig de, der har valgt at bo til leje.
Nu prøver Venstre igen at splitte os, der bor her
Først mente Venstre, at den ene halvdel af borgerne i Køge Kommune stod i vejen for en bedre fremtid for den anden. Nemlig de, der har valgt at bo til leje.