Nu prøver Venstre igen at splitte os, der bor her

- Det er polariserende, og det er syndebukspolitik, der sparker nedad, skriver Jonas Bjørn Whitehorn (S) om Venstres udmeldinger på boligområdet.

- Det er polariserende, og det er syndebukspolitik, der sparker nedad, skriver Jonas Bjørn Whitehorn (S) om Venstres udmeldinger på boligområdet.

Foto: Pressefoto

Først mente Venstre, at den ene halvdel af borgerne i Køge Kommune stod i vejen for en bedre fremtid for den anden. Nemlig de, der har valgt at bo til leje.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...