PLO-formand reagerer på debatindlæg: - Lovgivningen, som regeringen har fremlagt, risikerer at føre til færre faste læger

- Men desværre er jeg bange for, at Felex Pedersen tager fejl, skriver Peter Wied.

- Men desværre er jeg bange for, at Felex Pedersen tager fejl, skriver Peter Wied.

Foto: PLO-Sjælland

I et nyligt debatindlæg skriver Socialdemokratiets Felex Pedersen om betydningen af den faste læge – og roser samtidig den nye sundhedslov for at ville styrke det nære sundhedsvæsen.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...