I et nyligt debatindlæg skriver Socialdemokratiets Felex Pedersen om betydningen af den faste læge – og roser samtidig den nye sundhedslov for at ville styrke det nære sundhedsvæsen.
PLO-formand reagerer på debatindlæg: - Lovgivningen, som regeringen har fremlagt, risikerer at føre til færre faste læger