I begyndelsen af året erklærede han åben krig mod kommunen, dens embedsmænd og det politiske system. Men nu lader piben imidlertid til at have fået en anden lyd.
Folmann melder sig ind under Lokallistens faner
Efter 2,5 år som løsgænger har Lars Folmann nu valgt indgå i en ny alliance. Holdningerne forbliver dog de samme, understreger han.