Erklærer politisk krig mod establishmentet

Det vakte en del opmærksomhed, da løsgænger Lars Folmann satte sig til tasterne og kreerede et facebookopslag. 

Lars Folmann blev valgt ind i Faxe Byråd i 2018. Dengang som medlem af Dansk Folkeparti. I 2022 meldte han sig ud af partiet, og har siden siddet som løsgænger.

Lars Folmann blev valgt ind i Faxe Byråd i 2018. Dengang som medlem af Dansk Folkeparti. I 2022 meldte han sig ud af partiet, og har siden siddet som løsgænger.

Foto: Anders Ranthe

I denne uge slap tålmodigheden hos Lars Folmann (Løsgænger) endegyldigt op. Det samme gjaldt hans tillid til ikke alene det politiske, men også administrative system i Faxe Kommune. 

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...