Gustav Mortensen, byrådskandidat i Næstved Kommune for Socialdemokraiet, maler et forkert billede af den danske ungdom. Ungdommen i Danmark har aldrig nogensinde haft bedre muligheder, end den har nu. Unge mennesker, er nemlig den befolkningsgruppe, som har de bedste udsigter – både hvad angår levealder, muligheder og ressourcer.
Unge politikere: - Lad os endelig føre skræmmekampagne overfor unge mennesker