I siger, at vi unge er en synkende skude – hvad med at styrke os?

Gustav Mortensen er træt af, at de unge altid bliver negativt omtalt. Det er på tide at ændre synet på de unge, mener byrådskandidaten fra Næstved.

Gustav Mortensen er træt af, at de unge altid bliver negativt omtalt. Det er på tide at ændre synet på de unge, mener byrådskandidaten fra Næstved.

Foto: Jens Wollesen

Dig, mig, ham der og hende der – vi er alle forskellige. Men to ting har vi til fælles: Vi er unge, og vi er en del af den synkende skude, som I voksne kalder for ungdommen. Ja, du læste rigtigt. Ungdommen er blevet en synkende skude, og vi unge er ikke bare passagerer. Vi er kastet over bord. Nu kæmper vi med næb og klør med de sidste kræfter for ikke at blive trukket ned i dybet af jeres (voksnes) konstante og voldsomme bølger af rapporter, analyser, karakterer og debatter.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...