Mette Eriksen har været med hele vejen. Fra den spæde start, midt i sidste årti, til årets store julemarked, der desværre bliver det sidste i den kreative bydel. Hvert år har hun haft sin stand på julemarkedet, hvor hun har solgt små nisser, engle og grise. Her kommer kunder fra tidligere år af og til forbi, så de kan tilføje nogle af hendes nye figurer til samlingen derhjemme. Det har ført til mange hyggelige snakke, og derfor er hun ked af, at hendes stand på Musicon snart er fortid.
Mette har været med fra starten: - Det er rigtig, rigtig ærgerligt, at det er slut på Musicon
Snart er det slut for det julemarked, hvor Mette Eriksen har solgt sine håndlavede figurer i årevis.