Kaare har allerede afgivet halvdelen af sin jord - her er hans håb for landbruget

Ifølge landmand Kaare Larsen, vil trepartsaftalen ramme danske landmænd hårdt.

Landmand Kaare Larsen tror på, at den nye grønne trepartsaftale er god for naturen, men den kommer med en pris, som landmænd og forbugere skal betale.

Landmand Kaare Larsen tror på, at den nye grønne trepartsaftale er god for naturen, men den kommer med en pris, som landmænd og forbugere skal betale.

Foto: Foto: Charlotte Hjorth-Rohde

Landmand og formand for bestyrelsen for naturnationalpark Gribskov, Kaare Larsen, håber, at tabet for landmændene i den nye grønne trepartsaftale vil være det værd på lang sigt.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...