Landmand og formand for bestyrelsen for naturnationalpark Gribskov, Kaare Larsen, håber, at tabet for landmændene i den nye grønne trepartsaftale vil være det værd på lang sigt.
Kaare har allerede afgivet halvdelen af sin jord - her er hans håb for landbruget
Ifølge landmand Kaare Larsen, vil trepartsaftalen ramme danske landmænd hårdt.