Virksomheder er i høj grad gået længere og længere væk fra den fysiske reklame, mange virksomheder tror ikke på, at de fysiske genstande i ligeså høj grad stadig kan fange kunderne.
Virksomhederne moderniserer sig
Før i tiden brugte man i markant højere grad reklamer, som var baseret på fysiske genstande.
Der er dog en stor andel af de etableret virksomheder som mener, at den fysiske reklame er en forældet og hertil at den fysiske markedsføring ikke fungere længere.
De fleste store virksomheder har i store træk skiftet deres reklame ud. Der er dog stadig nogen som mener, at man ved køb af billige kuglepenne, kan fange kunderne ved evt. indgang og udgang.
De fleste virksomheder, har i dag rykket størstedelen af deres markedsføring online.
Onlinemarketing
Onlinemarketing er i rivende udvikling. Flere virksomheder dukker op og tilbyder selskaber marketing på forskellige hjemmesider og socialmedia.
Det indebærer at man som virksomhed ikke selv behøver, at gøre særlig meget.
Man får tildelt en konsulent, konsulenten kommer til at varetage alt online reklame. Hertil kommer det øgede antal besøgende på ens side.
Forbrugerne bliver mere digitaliseret
På nuværende tidspunkt er antallet af brugere kun stigende, når man kigger på socialmedia, smartphones, tablets og meget mere. Dertil bliver brugergruppen af de forskellige platforme fortsat yngre og yngre.
Det betyder der er et overvældende antal unge mennesker der bruger de online platforme. Dette resulterer i flere virksomheder bliver presset til, at skulle omlægge deres markedsføring til online.
Der er dog stadig nogle virksomheder som stadig kan drage brug af den fysiske reklame. Virksomhederne som kan drage fordel ved det, er primært virksomheder der laver fysiskfremmøde, det kan være virksomheder der møder op til konferencer, koncerter og lign.
Hvor fungere fysisk reklame fortsat
Det er uden tvivl en god ide, at mange virksomheder omlægger nogle af deres finansielle midler til onlinemarkedsføring. Dog burde virksomheder der fortsat kan drage fordel ved dette, stadig gøre dette.
Fysiske reklamegenstande er nemlig oftest markant billigere end nyere reklamationer.
Man skal dog når man vælger fysisk reklame, sørger for man har styr på to punkter.
Tydelig og pæn reklame
Reklamen man laver, om det skal være på en nøglering eller kuglepind, skal være synlig men også pæn.
Skab en brugbarhed
Kunden vil hellere have noget de kan bruge, er det en nøglering kan man f.eks. lave den i form som en kapselåbner. Dette skaber et produkt som kunden godt selv kan bruge, dette gør at kunde selv gemmer på produktet.
Man kan f.eks. købe billige keyhangers med tryk, de koster ikke særlig meget for virksomheden og udseendet kan vælges af virksomheden selv.
Nøgler er noget som vi bruger hver dag, derfor er f.eks. en nøglering noget man med fordel kan give til potentielle kunder.
Lave en nøglering der signalerer virksomheden
Hvis man har besluttet sig for, at ens genstand skal være en nøglering, kan man med fordel lave en nøglering som ser atypisk ud. Ved at lave en speciel nøglering vil kunden automatisk huske dig nemmere.
Du kan helt selv vælge hvilke materiale din nøglering skal laves af, her kan man definere den efter hvilken profil man gerne vil have sin virksomhed udstråler.
Hertil kan man vælge hvorvidt den skal være lavet af metal som signalere din virksomhed er fast og seriøs eller om andet er nødvendigt.
Vælger man f.eks. metal nøgleringen har man en række forskellige muligheder. Det er nemlig muligt at, få dem indfarvet i virksomhedens farver, hertil kan man også vælge præcis hvilken form den skal støbes i, dette giver også en hel unik brandværdi.
Men man kan også lave nøgleringe i gummi, vælger man nøgleringe i gummi, har man mulighed for markant flere ændringer i selve nøgleringen.
Vælger man hertil at bruge et specielt materiale, at arbejde med kan dette også give en helt speciel brandværdi.
Man kan altså med fordel konvertere en stor del af sin reklame til onlinemarketing, dog skal man holde ved den traditionelle reklame hvis man er en virksomhed som har mulighed for det.