Debat: Samlede affald ind i Hjortekær og Lundtofte

Michael M. Jørgensen, kandidat KV21 (K), Om Kæret 4a, Kgs. Lyngby

DEBAT I Lundtofte og Hjortekær var der affalds indsamling lørdag den 10. april.

Ca. 30 friske borgere var i gang i området. Både børn og voksne deltog.

Det blev til en hel trailer fuld, mest plast og dåser, men også havelåger, gasflasker og kjoler blev fundet.

En af indsamlere blev spurgt om det var samfundstjeneste eller vedkommende var hjemløs, siden han gik og samlede skrald. Generelt var dem, vi mødte meget positive og vil gerne deltage til næste år. Ørholm Brugs havde været flinke at låne os trailer og sponsere affaldsposer.

Vi glæder os til at gøre det igen næste år.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...