Gennem en aftale med energi- og rådgivningskoncernen NRGi får dagligvarekoncernen Coop nu mulighed for at opnå en økonomisk gevinst på den vedvarende energi, som de ikke selv bruger. Coops aftale med NRGi indebærer, at de sælger deres overskudsproduktion fra solcelleanlæggene, der bliver anlagt over de næste par år.
Coop sælger overskudsstrøm fra koncernens solceller