Tirsdag blev det offentliggjort, at det Næstved-/Slagelse-baserede DCU-elitecykelhold Team Georg Berg lukker ved udgangen af denne sæson, da den frivillige ledelse har måtte erkende, at der var få hænder og for lidt tid til at drive holdet videre i en tid med stadig voksende krav til det at drive et cykelhold på DCU eliteniveau.
Georg Berg-ryttere begræder lukning af holdet: Stort tab for talentudviklingen