Onsdag den 8. juni, kl. 15.30 og kl. 16.30 er der igen lokalhistorisk billedaften. Det er næstformanden for Lokalhistorisk Selskab for Brønshøj og Husum, Helge Baun Sørensen, der igen har været i gemmerne og fundet billeder og historier, denne gang fra området omkring Brønshøj Torv. Arrangementet bliver afholdt to gange og varer ca. en halv time pr. gang.
Det foregår i området ved Borgerservice på Brønshøj bibliotek. Det er gratis at deltage, og der er ingen tilmelding.
