19-årig mand fængsles i sag om knivstikkeri i Valby

En 19-årig mand er søndag blevet fængslet i 23 dage sigtet for grov vold i en sag om et knivstikkeri i Valby lørdag.

Det oplyser Nicolai Ullits, der er vagtchef ved Københavns Politi.

En yngre mand blev lørdag aften meldt svært tilskadekommen, men uden for livsfare efter et knivstikkeri i Valby.

Samme aften oplyste vagtchefen, at vidner havde set et slagsmål inden knivstikkeriet.

Vidner fortalte også politiet, at to personer var blevet set løbe fra stedet.

Politiet fik anmeldelsen klokken 19.13 lørdag.

/ritzau/

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...