Får man 12 i sidste eksamen, skal man løbe efter studentervognen - torsdag løb hele 3.z

Får man 12 i den afsluttende studentereksamen, er det en tradition, at man løber efter studentervognen, når den starter køreturen ud til de mange glade og spændt ventende familier i sommerlandet.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...