Helt som ventet trak byrådet i denne uge stikket på de to sidste fjernvarmeprojekter, der ikke var kommet i mål - og det var noget af det dummeste at gøre, mener tre partier.
Lukkede fjernvarmeprojekter kan blive vakt til live igen
Borgmester optrådte i uhyre sjælden rolle, da byrådet besluttede at droppe de sidste åbne fjernvarmeprojekter - på et tidspunkt, hvor flere ting ellers ser ud til at kunne hjælpe dem på vej.