Det er ikke hver dag, man hører en borgmester sige undskyld, men det er stadig det ord, der runger på rådhuset i Roskilde efter byrådets møde onsdag aften.
Borgmester sagde undskyld
- Jeg er utrolig ked af den proces, der har været, sagde Tomas Breddam om tre konstitueringer på stribe, som alle blev vedtaget i en ulovlig procedure.