Borgmester sagde undskyld

- Jeg er utrolig ked af den proces, der har været, sagde Tomas Breddam om tre konstitueringer på stribe, som alle blev vedtaget i en ulovlig procedure.

Tomas Breddam kunne på valgnatten præsentere en aftale, der fornyede hans ejerskab til borgmesterkontoret, men proceduren var ulovlig, da konstitueringsaftalen blev vedtaget i byrådet. I dag er han "helt utroligt ked af den proces."

Tomas Breddam kunne på valgnatten præsentere en aftale, der fornyede hans ejerskab til borgmesterkontoret, men proceduren var ulovlig, da konstitueringsaftalen blev vedtaget i byrådet. I dag er han "helt utroligt ked af den proces."

Foto: Steen Østbjerg

Det er ikke hver dag, man hører en borgmester sige undskyld, men det er stadig det ord, der runger på rådhuset i Roskilde efter byrådets møde onsdag aften.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...