Borgmester om nye tiltag oven på dødsulykker: - Det vil være farligere at spærre søen af

Oven på weekendens to dødsulykker i søer i tidligere grusgrave, gør borgmester Tomas Breddam sig mange tanker om alt fra sikkerhed til pårørende og kommunens ansvar.

Borgmester Tomas Breddam har gjort sig mange tanker om, hvordan kommunen kan højne sikkerheden, specielt ved Himmelsøen.

Borgmester Tomas Breddam har gjort sig mange tanker om, hvordan kommunen kan højne sikkerheden, specielt ved Himmelsøen.

Foto: Presse-fotos.dk

Weekendens to dødsulykker i søer i tidligere grusgrave ved Roskilde sætter dybe spor i lokalsamfundet, og midt i det står borgmester Tomas Breddam (S), som gør sig mange tanker om de fire dødsulykker på bare et år. I forhold til Himmelsøen er han sikker på, at det ikke vil være det rigtige at spærre hele søen af - det vil måske gør området farligere, lyder hans konklusion.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...