Næsten hver anden dansker mangler tillid til ældreplejen. Det er jo et helt forkasteligt tal, men hvad der er endnu mere forfærdeligt, det er, at det ikke er ubegrundet.
Ældreordfører: - Ældre skal selv kunne bestemme, hvad de vil spise
Næsten hver anden dansker mangler tillid til ældreplejen. Det er jo et helt forkasteligt tal, men hvad der er endnu mere forfærdeligt, det er, at det ikke er ubegrundet.