Efter tre år med undervisning, afleveringer og eksamener kunne de første elever fra Helsingør Gymnasium træde ud med de rød-hvide studenterhuer på hovederne.
De første studenter fra Helsingør Gymnasium er sprunget ud
Den søde studentertid er i fuld gang på Helsingør Gymnasium. De første elever har fået hue på mandag morgen.