De første studenter fra Helsingør Gymnasium er sprunget ud

Den søde studentertid er i fuld gang på Helsingør Gymnasium. De første elever har fået hue på mandag morgen. 

Traditionen tro hejser de første studenter flaget med rektor. Her ses studenterne Laura Hoffmann (3.x), Carla Højstrøm (3.z), Vilfred Heller (3.v), Oskar Kofod Rosendal (3.v), Nisa Nur Celik (3.t), Laurits Wagner Njød (3.s), Signe Munch (3.z) og Gabriel Knørr El Raheb (3.c).

Traditionen tro hejser de første studenter flaget med rektor. Her ses studenterne Laura Hoffmann (3.x), Carla Højstrøm (3.z), Vilfred Heller (3.v), Oskar Kofod Rosendal (3.v), Nisa Nur Celik (3.t), Laurits Wagner Njød (3.s), Signe Munch (3.z) og Gabriel Knørr El Raheb (3.c).

Foto: Helsingør Gymnasium

Efter tre år med undervisning, afleveringer og eksamener kunne de første elever fra Helsingør Gymnasium træde ud med de rød-hvide studenterhuer på hovederne. 

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...