Blomsterkasser og cafémøbler i bymidten: - Prøv en gang at tage til Herning

Sommeren i bymidten er markeret med opsætning af nye cafémøbler, parasoller og blomsterkasser. Det skal ses som en prøvehandling og invitation til fællesskab og aktivitet.

Lene Jakobsen, Vita Berg og Johanne Sjørslev nyder en kold øl i sommervarmen på torvet i bymidten og glæder sig over, at man nu kan mødes og snakke.

Lene Jakobsen, Vita Berg og Johanne Sjørslev nyder en kold øl i sommervarmen på torvet i bymidten og glæder sig over, at man nu kan mødes og snakke.

Foto: Morten Timm

Det nyeste forsøg på at puste mere liv i bymidten og gågaden i Hørsholm er søsat med nyindkøbte cafémøbler og lånte blomsterkasser på torvet i gågaden. Fredag var borgerne inviteret til at komme og være med til at plante i blomsterkasserne, og mange borgere mødte op i sommervarmen.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...