Efter hård eksamensperiode: Nye studenter fejrer deres huer

Årets første studenter sprang mandag morgen ud på Slagelse Gymnasium

Tue Dybdal Lund, Ida Lauritzen og Emma Haugaard Jørgensen er årets første studenter fra Slagelse Gymnasium

Tue Dybdal Lund, Ida Lauritzen og Emma Haugaard Jørgensen er årets første studenter fra Slagelse Gymnasium

Foto: Søren Schaadt Larsen

Mandag morgen var der fest i kantinen på Slagelse Gymnasium. Med jubelråb, viftende flag, smukke roser og boblende drikke blev årets nye studenter modtaget af familie og venner. 

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...