Mandag morgen var der fest i kantinen på Slagelse Gymnasium. Med jubelråb, viftende flag, smukke roser og boblende drikke blev årets nye studenter modtaget af familie og venner.
Efter hård eksamensperiode: Nye studenter fejrer deres huer
Årets første studenter sprang mandag morgen ud på Slagelse Gymnasium