Endnu en gang havde to tog kurs mod hinanden på lokalbanen

En episode i sidste uge ved en nordsjællandsk station gjorde, at et tog var på vej ind mod en perron, hvor der i forvejen holdt et tog.

To gange har Lokaltogs lokomotivførere kørt forbi et stopsignal i løbet af denne måned.

To gange har Lokaltogs lokomotivførere kørt forbi et stopsignal i løbet af denne måned.

Foto: Mette Dolmer Thygesen (arkiv/genre)

Oven i at stationsbestyrerne i Hillerød har meldt sig syge, og der ikke kører nogen tog i Nordsjælland, har Frederiksborg Amts Avis fået oplysninger om en ny situation, hvor to tog havde kurs mod hinanden i sidste uge. På vej ind på Gørløse Station i Nordsjælland opdagede en lokomotivfører, at noget var helt galt

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...