Thomas Lykke reagerer på togkaos: - Det er uholdbart

Fredensborgs borgmester Thomas Lykke Pedersen (S) reagerer nu på det historiske driftsstop hos Lokaltog, der har lammet togtrafikken på de nordsjællandske lokalbaner. Selvom kommunen ikke ejer selskabet, rammer situationen mange borgere, der hver dag er afhængige af Lille Nord.

Thomas Lykke Pedersen kalder situationen i Lokaltog A/S for uholdbar.

Thomas Lykke Pedersen kalder situationen i Lokaltog A/S for uholdbar.

Foto: Martin Warming

Fredag morgen vågnede tusindvis af nordsjællændere op til en usædvanlig situation.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...