Fredag morgen vågnede tusindvis af nordsjællændere op til en usædvanlig situation.
Thomas Lykke reagerer på togkaos: - Det er uholdbart
Fredensborgs borgmester Thomas Lykke Pedersen (S) reagerer nu på det historiske driftsstop hos Lokaltog, der har lammet togtrafikken på de nordsjællandske lokalbaner. Selvom kommunen ikke ejer selskabet, rammer situationen mange borgere, der hver dag er afhængige af Lille Nord.