Arbejdet med at planlægge Allerøds første solcelleanlæg er i fuld gang, og til efteråret bliver borgerne præsenteret for et lokalplanforslag. Anlægget kommer til at ligge helt op ad Hillerød Kommune, og det bliver fra den anden side af kommunegrænsen kaldt dårligt naboskab. Det afviser udvalgsformand, der dog anerkender bekymringen.
Efter kritik af solcelleplacering: - Der er ikke noget dårligt naboskab i det
Solceller tæt på kommunegrænsen har sat sindene i kog i nabokommunen.