Osmani: Økonomiaftalen giver ikke flere penge i praksis

Borgmester Sofia Osmani (K) kritiserer den nye økonomiaftale mellem regeringen og kommunerne for at skabe falske forventninger uden at tilføre de nødvendige midler til anlæg og service.

- Jeg havde håbet på en aftale, der havde givet os et reelt løft , siger Sofia Osmani (K). (Arkivfoto)

- Jeg havde håbet på en aftale, der havde givet os et reelt løft , siger Sofia Osmani (K). (Arkivfoto)

Foto: Nanna Hougaard Whitta

Den nye økonomiaftale mellem regeringen og kommunerne giver ikke det løft, der er behov for hverken på anlæg eller service. Det mener borgmester Sofia Osmani (K), der efterlyser både flere penge og større ærlighed om kommunernes reelle vilkår.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...