Hvis man har fulgt René Kaufmann Andersens arbejde i Helsinge de seneste år, ved man, at han ikke er typen, der nøjes med at kigge på problemerne. Han gør noget ved dem.
René var træt af de gamle bænke - nu bliver de skiftet ud
De eksisterende bord-bænkesæt ved Gadekæret har længe været modne til udskiftning. Med fondsmidler og hjælp fra lokale virksomheder nye på vej.