Er man til gamle, klassiske biler, byder der sig en særlig lejlighed lørdag 18. juli klokken 10-16 på Oddenvej ved Hellestien.
Her vil der være samlet flere engelske, håndbyggede Morgan sportsbiler. Hvor forbipasserende kan stoppe op og få en bilsnak med ejerne, og der er mulighed for en køretur. Arrangementet er arrangeret af lokale Morgan-ejere.
Morganbilerne produceres i England og i dag efter de samme, gamle håndværksmæssige principper som da selskabet blev grundlagt i 1910 af Henry Frederick Stanley Morgan. Den årlige produktion består af omkring 850 biler der alle bliver samlet ved håndkraft.
Arrangementet vil blive bekendtgjort på Facebook samt i Morgan Club Denmarks nyhedsbrev.