Amerikaner-restaurant åbner i weekenden: - Vi har travlt, men vi når det

Ishuset er allerede kommet godt i gang, men i den kommende weekend åbner resten af Sallie's i Korsør. 

Medejer af Sallie's, Henrik Hansen, en mindre hær af håndværkerne og mange andre arbejder i disse dage benhårdt for at gøre Sallie's By The Sea klar til åbningsdagen - pinselørdag.

Medejer af Sallie's, Henrik Hansen, en mindre hær af håndværkerne og mange andre arbejder i disse dage benhårdt for at gøre Sallie's By The Sea klar til åbningsdagen - pinselørdag.

Foto: Søren Schaadt Larsen

Åbningen nærmer sig for Sallie's By The Sea på lystbådehavnen i Korsør. Lørdag formiddag slår ejerne dørene op til restauranten for første gang, men der er sved på panden inden. 

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...