Børn risikerer at "sumpe ned" - derfor skal skærmlivet ikke ud af klubberne

Der er et formål med ikke at holde mobiltelefonere helt ude af fritidsklubberne.

Skærmene får ikke frit spil i klubberne, forklarer Maiken Ekstrand Krogdahl, der er digital koordinator for Roskildes fritidsklubber.

Skærmene får ikke frit spil i klubberne, forklarer Maiken Ekstrand Krogdahl, der er digital koordinator for Roskildes fritidsklubber.

Foto: Kristian Jørgensen

Børn går ikke i fritidsklub for bare at sidde og scrolle på mobiltelefonen. Det kan de fleste forældre, pædagoger - og børnene selv - blive enige om. Alligevel kan der være gode grunde til ikke at bandlyse telefonerne helt fra klubberne.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...