Et besøg i Holbæk var en øjenåbner: - Hvorfor har Fredensborg ikke en multihal?

Henrik Riise drømmer om, at Fredensborg Kommune får en multihal som den i Holbæk.

Henrik Riise drømmer om, at Fredensborg Kommune får en multihal som den i Holbæk.

Foto: Foto Jens Wollesen

På vej til Holbæk, hvor vi skulle spille kredsmesterskaber i bordtennis i serie 3, var forventninger til faciliteterne ikke høje. Holbæk ligger jo i periferien, og det var for os ukendt område. Fem kilometer før byen parkerede vi foran Holbæk Sportsby med en smuk anlagt sø foran.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...