Frivillige kræfter gør byen ren og fejrer forskønnelse

Hvert år i 35 år har lokalrådet samlet en gruppe frivillige for at gøre byen skøn. Lørdag gjorde de det igen. 

Ingse Rasmussen overrakte præmien for flot årets renoveringsarbejde til Mia og Finn, da der var Byforskønnelsesdag i Ruds Vedby

Ingse Rasmussen overrakte præmien for flot årets renoveringsarbejde til Mia og Finn, da der var Byforskønnelsesdag i Ruds Vedby

Foto: Privat

Hvert år i 35 år har frivillige taget en tørn for byen i Ruds Vedby. Ved den årlige byforskønnelsesdag samler de frivillige skrald, de giver byens naturlegeplads en kærlig hånd og så får de, der gennem året har renoveret deres hus bedst, en præmie. Og lørdag var det igen blevet den tid på året.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...