Indre Mission inviterede til fest: - Vi vil gerne vise, hvem vi er

Med kaffe, kage og tarteletter slog kristent fællesskab dørene op og inviterede nysgerrige indenfor.

Betty og Birte, naboer til Missionshuset, tog mod festinvitationen og fik dermed lejlighed til at se nærmere på huset og Indre Mission.

Betty og Birte, naboer til Missionshuset, tog mod festinvitationen og fik dermed lejlighed til at se nærmere på huset og Indre Mission.

Foto: Søren Schaadt Larsen

Nysgerrighed og høflighed fik onsdag naboerne Betty og Birte til at tage til fest.

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...