Formand revser gamle venner for politisk nølen: - Hvorfor ikke bare opsige P-Nord nu?

Selvom Det Konservative Folkeparti i snart fem år har kæmpet for at opsige Ringsted Kommunes aftale med parkeringsselskabet P-Nord, vil partiet nu blot undersøge muligheden herfor – det vækker kritik hos handelslivets formand, nu tidligere byrådsmedlem for Nye Borgerlige, Claus Bedemann.

Parkeringsbøder på biler i Ringsted skal stadig betales til Parkeringskontrol Nord i Aalborg - noget, som Det Konservative Folkeparti sammen med konstitueringens partier nu vil lave om på. - Langt om længe, siger Claus Bedemann, formand i Ringsted City.

Parkeringsbøder på biler i Ringsted skal stadig betales til Parkeringskontrol Nord i Aalborg - noget, som Det Konservative Folkeparti sammen med konstitueringens partier nu vil lave om på. - Langt om længe, siger Claus Bedemann, formand i Ringsted City.

Foto: PR

En ny initiativretssag fra Det Konservative Folkeparti, Venstre og Dansk Folkeparti lægger op til at opsige kommunens aftale med parkeringsselskabet P-Nord og dermed imødekomme et årelangt ønske fra erhvervslivet og borgerne i Ringsted – men initiativet møder nu kritik på grund af to ting: 

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...