Imponerende at Joachim Boldsen i sin første tale som nyvalgt medlem af Hørsholm Kommunalbestyrelse adresserer et problem på sin nye arbejdsplads. Deprimerende for os andre igen at blive mindet om den rå og destruktive stemning, der altså stadig præger tonen blandt Hørsholms folkevalgte.
Boldsen på banen