Boldsen på banen

Niels Kølle er glad for, at et nyt medlem tør adressere den dårlige tone i kommunalbestyrelsen.

Niels Kølle er glad for, at et nyt medlem tør adressere den dårlige tone i kommunalbestyrelsen.

Foto: Privat

Imponerende at Joachim Boldsen i sin første tale som nyvalgt medlem af Hørsholm Kommunalbestyrelse adresserer et problem på sin nye arbejdsplads. Deprimerende for os andre igen at blive mindet om den rå og destruktive stemning, der altså stadig præger tonen blandt Hørsholms folkevalgte. 

Flere lokale nyheder

Loading...

Nyheder fra Sjælland

Loading...