Vores gode drikkevand er under pres. For mange pesticider fra landbrugsjord, ender i grundvandet og senere i vores drikkevand. I Aalborg renser man sig allerede nu ud af problemet med for meget nitrat i grund- og drikkevandet. Det betyder, at helt almindelige borgere får en markant stigning på vandtaksten, fordi det koster kassen. Sådan skal det ikke være for forbrugerne.
Folketingskandidat: - Vi skal beskytte vores grundvand