Demokrati handler om deltagelse og dialog. Mange forskellige kandidater er i valgkamp til Folketingsvalget. Bybilledet prydes af deres valgplakater og slogans, og jeg er glad for, at så mange politisk aktive mennesker stiller sig til rådighed og vil være med til at gøre en forskel for vores land.
Kandidat med appel: - Det må og skal vi gøre bedre