Vi har alle i sneperioden oplevet ikke at få hentet vores affald. Både affaldet ved ejendommen og affaldet i containere ved miljøstationerne i boligområderne. Snemasserne har ikke været mere omfattende end tidligere snevintre, men servicen, er udover at være halveret i omfang, blevet ringere. Renovatørerne påberåber sig arbejdsmiljø og risikoen for faldskader som årsag til, at de ikke henter affaldet.
- Hvorfor er renovationen ikke forberedt på sne og glat føre?