Hvedebrødsdagene er efter halvanden måned forbi for borgmester og det nye blå politiske flertal. En gennemgang af budgettet viser, at kommunen står til et merforbrug på op til 50 millioner kroner i 2026, hvis der ikke trækkes i håndbremsen. Ellers kan det få alvorlige konsekvenser.
Alarm på rådhuset - risikerer overforbrug på op til 50 millioner
Udgifter ser ud til at løbe løbsk. Nu skal proppen sættes i.