Jeg tror, at jeg som mange andre glæder mig over, at det rumler i Borups bagland af foreninger, forretninger og andet godtfolk vedrørende Borups butikscenter lettere fesne nuværende tilstand. Hvilket nok er en venlig beskrivelse.
Borups skrantende center