I efteråret 2025 kunne ægteparret Edel og Knud Bundgaard fejre deres jernbryllup. De havde været sammen, siden de mødtes efter en fest på sygeplejerskeskolen i Holbæk for over 70 år siden. De var hinandens livsvidner og to aktive mennesker, der gjorde en forskel i lokalområdet. Nu er de gået bort og efterlader en familie, der er taknemmelig for alt det, de gav.
Edel og Knud Bundgaard var enige om at være uenige
Hun var aktiv politiker og bestyrelsesmedlem, han var skole- og kulturdirektør. For et par uger siden døde Knud Bundgaard, otte dage efter fulgte Edel Bundgaard ham på den sidste rejse.